Интернет дүкендер сатып алушылардың құқықтарын бұзады
Дүкендер мен сатып алушылар арасындағы қарым-қатынас тұрғысынан электрондық сауданы дамыту процесі. Қазақстандық интернет-дүкендерге сенім жоқ, клиенттер тарапынан көптеген шағымдар бар және соңғы екі жылда біз алданған сатып алушылар санының сенімді өсуін тіркеп отырмыз. Мысалы, егер 2016 жылы сауда саласына қатысты шағымдардың жалпы саны 10% болса, 2017 жылы бұл үлес екі есе өсті!"
Сонымен қатар, тұтынушылардың құқықтарын құқықтық қорғау қазақстандық электрондық сауда нарығын талдауға сәйкес Капитал.kz "Атамекен" кәсіпкерлер палатасында бөлшек сатудың жалпы көлеміндегі электрондық сауданың үлесі 1,02% -. құрайды. Бұл саладағы шешімді таппай жиналатын күрделі мәселелерді көрсетеді. "Адал" тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі қоғамдық бірлестігінің мәліметі бойынша, сатып алушылардың ең көп тараған талабы — сапасыз тауарларды жеткізу. Сонымен қатар, өнімнің сапасы, әдетте, кез-келген сыннан төмен.
Көбінесе саудагерлер клиенттерді таңдалған тауар үшін төлемді жеке карточкаға аударуға мәжбүр етеді-бұл жағдайда клиент тауарды да, ақшаны да көрмейді. Сотта қаражат алушы аударымды материалдық қолдаудағы өтінішпен түсіндіреді. Ақырында, ақша дұрыс аударылған болса да, сатушы тауарды жеткізуді кешіктіреді. Тәжірибеден олар клиенттердің істі сотқа сирек жеткізетінін біледі. Егер біздің сот жүйесі жосықсыз кәсіпкерлерді жазаласа, ешкім тұтынушылардың құқықтарын бұзуға батылы бармас еді. Бірақ бірде-бір сот мұндай жағдайда тұтынушыға моральдық зиян келтірмейді. Жалпы, ашық түрде қорланған, адамның қадір-қасиетіне нұқсан келтірген клиенттер сотқа жеткізеді. Бірақ кәсіпкерлер тіпті сотқа барудың пайдасын көреді, өйткені олар істі қалай бұзуды біледі. Ең жақсы жағдайда, ол мүліктік зиянды қалпына келтіруге міндеттеледі. Бірақ осы уақыт ішінде ол сатып алушының ақшасын жазасыз пайдаланды". Бұл, әрине, ұзақ уақыт бойы, кем дегенде, айыппұлдармен және т.б. реттелуі керек еді.
Клиенттердің тапсырмаларын орындау кезінде біздің бірінші міндетіміз – мүдделер қақтығысын болдырмау. Осы Ережені сақтау сенім білдіруші бізге жүгінген мәселелер бойынша біздің пікіріміздің объективтілігі мен тәуелсіздігіне кепілдік береді.
Құқықтық қызметтердің жоғары сапасы-біздің қызметіміздің негізгі қағидаты. Біздің фирманың адвокаттары, кеңесшілері мен заңгерлері Қазақстан Республикасының жетекші жоғары оқу орындарын бітірді. Және мамандардың кәсіби дамуын қамтамасыз етеді. "Заң және құқық" заң кеңсесінің қызметкерлері тұрақты біліктілікті арттыру курстарынан өтеді, тағылымдамадан өтеді, ғылыми қызметпен белсенді айналысады. Біздің мамандардың білімі мен тәжірибесі фирмаға кез келген күрделілік деңгейіндегі істер бойынша сенім білдірушілердің мүдделерін тиімді білдіруге, клиенттерімізде туындайтын құқықтық сипаттағы барлық проблемаларды тез және білікті шешуге мүмкіндік береді. Жалғыз перспективалық ұстаным-бұл заңға негізделген. Біз клиенттерге заң ұсынамыз. Заң және оның білікті түсіндірмесі. Біз өз клиенттерімізге өте адал және шыншылмыз: мәселені шешудің барлық заңды тәсілдерін ұсына отырып, біз сенімгерге заңнаманың өзгеру тенденцияларын ескере отырып, барлық ықтимал тәуекелдер мен перспективалар туралы хабарлаймыз. Сенімгер алдындағы жауапкершілігін сезіне отырып, "Заң және құқық" заң кеңсесі заң қызметтерін көрсету сапасының ең жоғары стандарттарын қамтамасыз етуге тырысады.
Назар аударыңыз!
«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.
Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085.
Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы